Programowanie w języku PYTHON

Programowanie w języku Python

Programowanie w języku Python

Programowanie w języku Python – Szkolenie obejmuje podstawowe informacje na temat Programowania w Python. W czasie szkolenia poruszane są min zagadnienia związane z konfiguracją, wprowadzenie do IDLE, Typy danych, zmienne, pętle while, pętle for, listy i słowniki, funkcje, wprowadzenie do programowania obiektowego, Tworzenie interfejsów GUI, podstawy grafiki i dźwięku w Python

 Szkolenie trwa 3 dni (24 godzin).

 

Szkolenie zamknięte, realizowane w salach zamawiającego.
Ceny:

  • 1 670 zł /os
  • Każda kolejna osoba 970 zł
  • Rabaty dla większych grup
  • Możliwe szkolenie dla jednej osoby.
Cena obejmuje:

  • Szkolenie wg programu na stronie www.edumade.pl
  • Podręczniki związane z tematyką szkolenia.
  • Materiały szkoleniowe, przykłady i zadania wykorzystane w szkoleniu.
  • Certyfikaty ukończenia szkolenia w języku polskim i angielskim.
  • 14 dniowe wsparcie trenera po zakończeniu szkolenia.
  • Strefa kursanta dla uczestników szkoleń ze wsparciem trenera.
  • Możliwość zmiany programu szkolenia.

 Sprawdź terminy szkoleń otwartych:

python

 

Programowanie w języku Python- podstawy. Program szkolenia:

 

Wprowadzenie

  • Podstawy programowania, algorytmy
  • Zmienne
  • Konfiguracja Pythona
  • Deklarowanie zmiennych
  • Wprowadzenie do środowiska IDLE
  • Operatory
  • przykłady

Podstawy języka Python

  • Sekwencje specjalne
  • Operacje na liczbach
  • Interakcje z użytkownikiem
  • Metody łańcucha
  • Konwersje typów

 Instrukcje sterujące

  • Pętle While
  • Instrukcje warunkowe if
  • Pętle Else
  • Stosowanie instrukcji Elif
  • Warunki złożone
  • Instrukcja for
  • Łańcuchy i indeksowanie łańcuchów, ciągi tekstowe

Funkcje

  • Omówienie podstawowych funkcji.
  • Funkcje użytkownika
  • Zmienne globalne i stałe
  • Funkcje z argumentami
  • Funkcje bez argumentów zwracające wartość

Pliki i operacje na plikach

  • Obsługa wyjątków
  • Odczytywanie danych z plików tekstowych
  • Zapisywanie danych do pliku tekstowego

Podstawy programowania obiektowego w Python

  • Podstawy programowania obiektowego
  • Tworzenie klas, metod i obiektów
  • Używanie konstruktorów
  • Wykorzystanie atrybutów klasy i metod statycznych
  • Hermetyzacja obiektów
  • Polimorfizm
  • Wysyłanie i odbieranie komunikatów

Tworzenie interfejsów GUI.

  • Programowanie sterowane zdarzeniami
  • Używanie przycisków
  • Tworzenie interfejsu GUI przy użyciu klasy
  • Widżety- wstęp

Grafika, dźwięk i animacja

  • Wprowadzenie do pakietów pygame i livewires
  • Tworzenie okna graficznego
  • Odczyt klawiatury
  • Tworzenie animacji